הופכים לקוחות ועובדים לאוהדים

חלומו הרטוב של כל מנהל.

הדבר הבא: הופכים את הלקוחות לאוהדים.
ולא רק את הלקוחות, אלא את כולם.
את העובדים, הספקים, המנהלים, המשפחה.
כל יחידה בארגון צריכה להתנהל כעסק. הכוונה לא למרכז רווח, אלא יחידה שמתנהלת על פי עקרונות עסקיים.
נזהה מי הם הלקוחות (הפנימיים והחיצוניים) שאתם רוצים להפוך לאוהדים?
מה הם צריכים?
מי יהיו הלקוחות בעוד שנתיים? מה הם יצטרכו?
אתם לא רוצים לקוחות, כי לקוחות באים והולכים.
אתם רוצים אוהדים, כי אוהדים נשארים, ומביאים את החברים שלהם, ובחינם!
הרצאה מרתקת על שיטה שעובדת.


  • הרצאה חדשה למנהלים, צוותים וכנסי לקוחות.
  • 75-90 דקות מרתקות. שילוב תכנים חדשים, עם ניסיון של אלפי הרצאות ומופעים.
  • שיחה משעשעת עם מנהלים, צוותים ועובדים, מותאמים לכל לקוח. מסרים מורכבים בגובה העיניים.
  • האנלוגיה בין עולם האימון לתחום הניהול מובנת כיום מאליה, ממיצוי הפוטנציאל האישי ועד בניית צוות מנצח שגדול מסך חלקיו.
  • הנעה לפעולה לתוצאות בלתי רגילות בתנאים של חוסר ודאות.

    צרו איתנו קשר :)